Varmepumpe service – vi kommer i hele Danmark

Hvis du vælger at få udført varmepumpe service kommer KlimaCentrum forbi hele landet og undersøger din pumpe. Vi rengør både udedelen og indedelen og renser luftfiltre. Dette sikrer at du får det bedste indeklima i dit hjem.

Vi laver også en kontrol af de elektriske dele og tjekker at alt sikkerhedsudstyr er som det skal være. Endelig laver vi en tæthedskontrol af rørsystemet. På den måde sikrer vi at der ikke forsvinder kølemiddel ud i miljøet.

Dette service sikrer at din varmepumpe fungerer optimalt og forlænger dermed din varmepumpes levetid, da vi er opmærksom på fejl og mangler inden de vokser sig store.

 

Kontakt os for service af din varmepumpe

Hvis du ønsker at få lavet service af os kan du kontakte os og så sætter vi processen i gang. Hvis du kun ønsker et enkeltstående service, ringer du bare til os så kommer vi ud og kigger din varmepumpe efter. Du skal være opmærksom på at vi ikke kan udføre service i de kolde måneder.

Varmepumpe Service på abonnement

Hvis du derimod ønsker at få fast service enten hvert år eller hvert andet år kan vi oprette dig i vores service abonnement. Vi sender dig en serviceaftale som du kan læse igennem. Her står alle de informationer du skulle få brug for at vide. Hvis din varmepumpe stadig er under garanti, laver vi en aftale der kører i hele garantiperioden. Dette er for at opretholde vores leverandørs krav om service minimum hvert andet år i serviceperioden. Hvis din pumpe ikke længere er under garanti, laver vi en åben aftale som kører så længe du er interesseret. Det vil sige du altid kan opsige din aftale hvis ikke du ønsker at fortsætte.

Så snart du har underskrevet aftalen opretter vi dig i vores system og du skal ikke gøre mere. Vi laver en plan for hvordan vores serviceruter kommer til at se ud og sender en invitation ud omkring 14 dage før påske. Vi starter med servicekørsel lige efter påske. I din invitation får du tilbudt en dato og et cirka klokkeslæt f.eks. 21. maj 8-12. Hvis du ønsker at gøre brug af denne dato, skal vi bare have din betaling senest 14 dage før service. Hvis ikke datoen passer dig har du følgende muligheder: Du kan få en anden til at lukke os ind, du kan ligge eller sende en nøgle til os, så vi selv kan komme ind eller du kan få ændret din dato. Hvis du ønsker at få ændret din dato oplyser vi dig i invitationen om to opsamlingsuger. Du skal bare kontakte os og fortælle hvilken uge og evt. hvilke dage der passer dig bedst. Vi vil derefter gøre vores bedste for at efterkomme dine ønsker.

Så snart vi har modtaget din betaling skriver vi dig i vores kalender. På selve dagen for service kan vi kontakte dig en halv time før vi ankommer. Hvis du ønsker dette, kan du kontakte os og så sørger vi for at det bliver noteret. Vi møder derefter op på din adresse og udfører servicet. Hvis der er nogle problemer, snakker vi om det med det samme. Du vil ikke blive krævet en merudgift for evt. reparationer medmindre vi har en klar aftale om det. Hvis ikke du er hjemme efterlader vi en seddel i din postkasse hvor vi skriver hvornår vi har været der og hvad vi har lavet. Hvis der har været nogle problemer, noterer vi dette på sedlen.

 

Bestil dit serviceeftersyn nu. Ring: +45 77 340 240

 

Add a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *